Laden Evenementen

Customer journeys een hype of de basis is van een succesvolle organisatie? En wil je weten wat je in jouw eigen organisatie kan verbeteren op dit gebied? Kom dan naar ons customer journey event op 22 november in Alphen aan de Rijn. 6 experts op het gebied van het bouwen van customer journeys praten je bij met de laatste inzichten. En geven inzicht hoe dit bij kleine challengers werkt en bij grotere organisaties. Schijf je dus snel in!


 

danique-wiggers Danique Wiggers¸ Manager Customer Experience bij Wehkamp

Wehkamp is een van de bekendste online retailers in Nederland met een grote ambitie. Hoe helpt een goede customer journey hierbij? En hoe organiseer je dit? Wat is de impact bij Wehkamp geweest. Joost van Hilten en Danique Wiggers nemen je mee in het verhaal van een de grootste onlinespelers.

jeanpaul-keevenJean-Paul Keeven, Project leider bij Wehkamp

Met een achtergrond in zowel strategische marketing als marktonderzoek, kijkt Jean-Paul continue naar de het optimaal afstemmen van bedrijfsprocessen op de wensen van de klant. Jean-Paul heeft zijn ervaring opgedaan met klantonderzoek en continu feedback monitoring bij onderzoeksbureau MWM2 en is bij wehkamp begonnen op de inkoopafdeling. Na de inkoopafdeling heeft hij zich verder ontwikkeld op het gebied van online shopmanagement, strategisch categorie management en uiteindelijk customer experience.


ceciel-muldersCeciel Mulders, Customer Experience Manager energiedirect.nl 

Energiedirect.nl is een ambitieuze speler in een zeer competitieve energiemarkt die graag nummer 3 wil worden. Wat betekent een goede customer journey voor een energiebedrijf? En wat zijn belangrijke learnings? Ceciel Mulders geeft je praktische inzichten hoe je jouw customer journey kan verbeteren.

 


casper-brassersCasper Hartman, Customer Experience Adviseur KPN 

KPN. Wie kent het bedrijf niet? En hoe is om een customer journey te ontwikkelen voor een bedrijf wat iedereen kent. En hoe zorg je dan voor een optimale klantbeleving. Casper Hartman vertelt je alles over zijn ervaringen als customer experience adviseur.

 


noortje-krakersNoortje Krakers, Manager Customer Experience Florius Hypotheken 

Florius is een hypotheekspecialist en vindt dat iedereen onbezorgd moet kunnen wonen. Hoe belangrijk is een customer journey voor een product waar je belangrijkste bezit mee koopt? En hoe geef je dit vorm over de vaak lange looptijd van een hypotheek. Noortje Krakers en Marc Borgers vertellen je hier alles over.

marc-borgersMarc Borgers, Team Lead Customer Experience Florius Hypotheken

Florius is een hypotheekspecialist en vindt dat iedereen onbezorgd moet kunnen wonen. Hoe belangrijk is een customer journey voor een product waar je belangrijkste bezit mee koopt? En hoe geef je dit vorm over de vaak lange looptijd van een hypotheek. Noortje Krakers en Marc Borgers vertellen je hier alles over.

 


 

Deze avond zijn we te gast bij Mplus. Mplus is een full-service operationeel marketing bureau, gespecialiseerd in het selecteren van de juiste doelgroep, het werven van klanten en deze te behouden met als doel een maximaal rendement uit uw klantcontacten.