Laden Evenementen

Oplettende bedrijven pakken snel nieuwe trends in technologie op om de connectie met klanten sneller en beter te maken. Het terrein van customer journeys is daarmee breder geworden. Niet alleen richt het proces zich op de verkoop ook het koopproces en aftersales is erbij betrokken. Dat het begrip customer journeys geen hype meer is, maar de basis van een succesvolle organisatie is algemeen bekend onder marketeers van vandaag.

Maar wat zijn nu de laatste ontwikkelingen in de gehele klantreis? Hoe zorg je er nou voor dat de customer journey de basis wordt van de bedrijfsstructuur van jouw organisatie? Wat zijn nu de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van technologie om de connectie met je klanten nog sneller en beter te maken? Op al deze vragen en meer gaan onze sprekers antwoord geven op het event op 19 september. 4 experts praten je bij over de laatste inzichten die zij hebben opgedaan. En geven inzicht in hoe je ervoor zorgt dat jouw marketing campagne goed doorwerkt in de customer journey van de klant.

 

Nu inschrijven

 

De sprekers uitgelicht:

profielfoto_Daan
Daan Noordeloos, Circle Lead Organizational Development bij Transavia

Transavia is een budgetluchtvaartmaatschappij die al meer dan 50 jaar passagiers naar vele bestemmingen in Europa brengt. Zij hebben te maken met zowel een online als een offline customer journey én een letterlijke customer journey. Hoe zorg je er dan voor dat je bedrijfsstructuur is ingericht op basis van customer journeys. Hoe bouw je marketing campagnes in je customer journey? Daan neemt je mee in hoe zij hierin zijn geslaagd bij Transavia.

 


Alex Ballering

Alex Ballering, Marketing Intelligence Manager bij Brocacef

Alex Ballering is een ervaren leider op het gebied van B2B marketing automation en performance marketing. Met meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van produkt- en online marketing, was hij tot voor kort wereldwijd verantwoordelijk voor lead management en online customer engagement and insights bij NXP Semiconductors.
Hij is zojuist een nieuwe uitdaging begonnen als Marketing Intelligence Manager bij Brocacef, waar hij het 360o klantbeeld voor zowel de B2B als de B2C klanten gaat ontwikkelen. Hiermee kan Brocacef in de B2B markt, en de BENU apotheken in de B2C markt, de volgende stap zetten in klantbeleving en -bediening. Alex is een veelgevraagd spreker op (internationale) marketing congressen.


Jan-Willem Klein-Willink

Jan-Willem Klein-Willink, Eigenaar van BLCKBRD Sound Branding

Hoe KLINKT jouw merk? Geluid en muziek versterkt een merk. Iedereen kent wel de audio-logo’s (bijv. geluidjes na een commercial), die jouw klant aan het merk doen denken. Maar communiceert jouw merk met geluid en muziek door de gehele klantreis? En ook de juiste boodschap die betrekking heeft op de kernwaarden? Een sterke audio-identiteit brengt het verhaal van jouw merk op een dieper niveau. Maar hoe pak je dit nou aan in alle middelen? Neem je het bijvoorbeeld mee in je e-mails en online video’s? Hoe maak je Soundbranding? En hoe zorgt een goede Musicstrategy voor een langdurige en zinvolle relatie met jouw publiek? Jan-Willem neemt je mee in de wereld van geluid en laat je zien middels verschillende cases hoe hij dit succesvol bij verschillende merken heeft toegepast.


profielfoto_RolandRoland de Wit, Managing Consultant bij Engagement Factory

Na 6 jaar verantwoordelijk te zijn geweest bij ADP voor Sales Operations, is Roland de Wit net begonnen bij Engagement Factory. Roland gaat ons meenemen in zijn ervaringen bij ADP en gaat ons vertellen hoe je effectiever en efficiënter kunt worden in de ‘lead to deal journey’. Vooral de verandering (met name digitalisering) van het koopproces en wat dat vraagt van zowel sales als marketing, is onderwerp van gesprek. Welke technologische mogelijkheden mogen we verwachten? En wat toont nu zijn nut al (voor ADP en anderen)? En hoe loopt die samenwerking tussen marketing en sales?

Nu inschrijven


 


Kent u iemand of wilt u zelf graag bijdragen aan een event? Neem dan contact op met met ons.