Laden Evenementen

Technologie en innovatie, kunnen die zonder elkaar? Wat is innovatie eigenlijk? Deze thema-avond krijg je niet alleen sprekers te zien die vooruit lopen op de markt, maar ook sprekers die weten hoe je bestaande technologieën op een innovatieve manier in kunt zetten.

Deze avond gaan we beleven hoe grenzen verschoven worden en je inspireren om naar je eigen “marketing” grenzen te kijken.

 

Hella de Weger, Digitaal Regisseur en Wouter de Vries Performance Manager Klantgeluk bij Ditzo

Klantcontact via het kanaal waar de klant de voorkeur aan geeft. Bij Ditzo heeft de klant de keuze. Schademeldingen en klantenservice kan gewoon via Whatsapp. Steeds meer bedrijven nemen deze stap. Wat komt hier allemaal bij kijken? Is dit efficiënter en bespaart dit kosten? Hella en Wouter delen deze avond hun ervaringen.

Hella_de_WegerHella de Weger

Bij Ditzo brengt Hella haar kennis binnen de verzekeringsbranche én digital marketing bij elkaar. Ze weet als geen ander op welke manier klanten en prospects aangesproken willen worden en combineert off- en online in merkcampagnes. Ze is verantwoordelijk voor Merk en stuurt het content-team aan.

 

Wouter_de_Vries Wouter de Vries

Wouter is een oude bekende van DeMeter. Tot vier jaar geleden zette hij zich nog in voor het organiseren van thema-avonden. Al 6 jaar werkt hij bij Ditzo waarbij hij vanuit zijn huidige functie verantwoordelijk is voor klantgeluk.

 

 

Erik van der Wal

 Erik van der Wal – Senior E-Business Manager bij BPD

Ook een nieuwbouwhuis koop je gewoon online! BPD is de eerste ontwikkelaar in de wereld die het mogelijk maakt om online een huis te kopen. Een technische innovatie binnen de branche. Erik laat ons tijdens deze thema-avond zien hoe vooruitstrevend BPD is.

Erik brengt bij BPD (voorheen Bouwfonds) zijn kennis over gebiedsontwikkeling en digital bij elkaar. Sinds vier jaar is hij verantwoordelijk voor de gehele e-businessstrategie van het bedrijf.

 

YillmazYillmaz Schoen – CEO TradeCast
Door anders te denken en gebruik te maken van een technologie die voor handen is kun je met TradeCast zelf gemakkelijk een wereldwijd TV kanaal starten. Hoe kun je dit in zetten in de bestaande marketingmix? Hoe kun je een zo groot mogelijk bereik creeen? Dat zal Yillmez deze avond laten zien.

Yillmaz Schoen is founder en CEO van Tradecast. Hij is al 15 jaar actief in de internet en media sector en kwam 2 jaar geleden tot de conclusie dat via cloud technologie en geavanceerde opties van onder meer nieuwe generatie browsers, mobiele telefoons en televisies er geen reden zou moeten zijn om de verspreiding van televisiecontent te beperken via de traditionele, kostbare broadcast infrastructuur en hardware.

Nu inschrijven