Laden Evenementen

Hoe gebruik je als (online) marketeer de wereld van contentmarketing op de juiste manier. Wat houdt het nu eigenlijk in? Welke aspecten van contentmarketing zijn uitermate geschikt voor jou om jouw campagnes te beïnvloeden? Hoe maak je het relevant, interessant en zorg je dat het gelezen wordt door je (potentiele) klant. Maar ook, hoe werken influencers? Hoe zet je dit in als marketeer? Hoe ga je deze samenwerking aan en wat kan het opleveren? Of kosten?

Kom naar ons event op 27 februari en leer hoe jij dit in kunt zetten aan de hand van praktische cases.

 

Nu inschrijven

 

 

Dit zijn de sprekers van de avond:


Sebastiaan Beterams, manager Online bij MPG 

Zijn focus ligt op digitale innovatie en techniek. Als digital marketeer, implementatiespecialist en product owner heeft hij een brede digitale scope met als specialiteit onder andere chatbots. Tijdens zijn presentatie geeft hij een kijkje in de keuken van Allerhande. Van magazine tot recepten-chatbots. Hij laat je zien hoe hij de omnichannelstrategie inzet voor Allerhande en wat het oplevert. Dat de klant en de Allerhande-recepten hierbij centraal staan, spreekt voor zich. Kom smullen van al het lekkers dat tijdens zijn presentatie voorbijkomt.

 


Yasaman Bitarafan, Publisher Modern Getaways Magazine

Yasaman heeft aan beide kanten van de marketingtafel gezeten. Aan de ene kant om voor een merk de juiste doelstellingen te behalen en aan de andere kant als influenceer voor merken zoals onder andere Cathay Pacific, Ginmare en FjällRäven. Zij vertelt op 27 februari meer over hoe influencer marketing werkt. Geeft je tips hoe je dit als marketeer inzet, hoe je de samenwerking aangaat en wat het je kan opleveren. Aan de hand van cases die zij voor haar beide ondernemingen (Modern Getaways Magazine en consultancy) heeft gedaan, neemt zij je mee in de wereld van influencer marketing.

 

 


Serge van Marion, Creative Director van Oxyma én de hamburgerexpert van Rotterdam

Dankzij Serges jaarlijkse hamburgertest werd een klein onbekend zaakje het best bezochte hamburgerrestaurant. Hij ontdekte dat veel marketeers zich blindstaren op statistieken van influencers, maar dat uiteindelijk creativiteit en authenticiteit veel meer impact hebben. Van hamburgerliefhebber tot ‘serious business’: is de accidental influencer een nachtmerrie of droom voor marketeers? Serge geeft je tips hoe je influencers zoals hij kunt inzetten en hoe je hier bewust mee om kunt gaan.


Irma

Mascha

Irma Machielse, Docent Marketing & Auteur en Mascha Gerretsen, Contentmarketing specialist & Auteur 

Irma en Mascha vertellen over de nieuwe methodiek in  Contentmarketing die zij aan het afronden zijn voor hun nieuwe boek. Ze geven ons antwoord op de volgende vragen; welke plaats verdient contentmarketing in je organisatie? Wat is de contentmarketingfunnel en waarom maak je per fase in de funnel andere content? Hoe bepaal je een goed thema voor contentmarketing? Hoe maak je content die relevant is, engageert en motiveert? Waarom is het belangrijk varianten te ontwikkelen en te (pre)testen? Hoe vind en activeer je influencers? Hoe meet je het succes van contentmarketing en community management? Aan het eind van de avond ga je naar huis barstensvol nieuwe ideeën over hoe jij contentmarketing kunt gaan inzetten.

 

Word geïnspireerd door onze sprekers op 27 februari en leer hoe jij contentmarketing in kunt zetten.  

Nu inschrijven