Indian Summer School – De basis van data driven marketing
26 september @ 17:00 - 20:00
Hoe maak je een meetplan?
Til je marketing naar een hoger niveau met data driven inzichten! In deze workshop leer je waarom een meetplan de essentiële basis is voor elke strategie. Na een korte introductie ga je zelf aan de slag met het creëren van jouw eigen meetplan. Daarnaast krijg je de kans om je plan te bespreken met vakgenoten en waardevolle feedback te verzamelen. Na deze sessie ben je klaar om je marketingstrategie verder te optimaliseren.
Datum: Donderdag 26 september 2024
Tijd: 17.00 – 20.00 uur
Locatie: Converseon in Weesp
Kosten: Niet-leden betalen € 75,- voor de 1e workshop en € 100 voor alle workshops.
Over de spreker:
Kevin Juffermans is consultant, trainer en CMO bij Converseon en Studio 33. Met zijn passie voor data en marketing is hij de ideale persoon om jou te begeleiden in het maken van een effectief meetplan.
Mis deze kans niet om je persoonlijke en professionele horizon te verbreden. Meld je nu aan en maak je klaar voor een inspirerende Indian Summer!