Laden Evenementen

Deze interactieve workshop over de rol van dialoog in datagestuurde marketing is om jouw kennis en vaardigheden te vergroten door het effectief inzetten van verschillende communicatiekanalen. Tijdens deze sessie leer je hoe je klantgegevens goed kunt gebruiken voor gepersonaliseerde campagnes en hoe je boeiende dialoogmarketingcampagnes kunt opzetten met behulp van e-mail, DM, chat en pop-upberichten. En natuurlijk ook hoe de campagneprestaties te meten, te optimaliseren en de ethiek te waarborgen. Aan het einde van de workshop heb je een uitgebreid begrip van dialoogmarketing en hoe je datagestuurde strategieën kunt implementeren om klanten effectief te betrekken.

Over Marlous
Marlous SpavenMarlous Spaven is Head of Global CRM bij HelloPrint. Samen met haar team is ze verantwoordelijk voor het verbeteren van de klantreis, van het opvolgen van bezoeken op de website tot creatieve klantdialoog. HelloPrint is ’s werelds grootste marktplaats voor op maat gemaakte printproducten, in Nederland bekend als Drukzo.nl. Het brengt lokale productie en levering naar een wereldwijd publiek van creatieve ondernemers, MKB’s en e-commercebedrijven, waardoor kosten, snelheid van levering en de ecologische voetafdruk worden verlaagd.

 

Dit event is van 17.00 uur tot 20.00 uur. Natuurlijk zorgen we ook voor eten.

Speciale Indian Summer Prijs: volg 4 workshops voor de prijs van 2!

Voor leden van DeMeter is dit event gratis. Ben je geen lid dan betaal je € 75,- voor een workshop. Wil je weten of een lidmaatschap interessant voor je is? Bekijk dan de pagina: lidmaatschappen

 

Unlocking the Power of Dialogue Marketing

An interactive workshop on the role of dialogue marketing in data-driven marketing is designed to equip participants with the knowledge and skills to leverage various communication channels effectively. Throughout the interactive session, participants will learn how to utilize customer data for personalized campaigns, create compelling dialogue marketing campaigns using email, DM, chat, and pop-up messages, measure and optimize campaign performance, and ensure ethical practices. By the end of the workshop, participants will have a comprehensive understanding of dialogue marketing and how to implement data-driven strategies to engage customers effectively.

About Marlous
Marlous Spaven is Head of Global CRM at HelloPrint. And with her team responsible for massively improving the customer journey, from following up visits on the website to creative customer dialogue. Helloprint is the world’s largest marketplace for customized print products, in The Netherlands known as Drukzo.nl. It brings local production and delivery to a global audience of creative entrepreneurs, SMBs and e-commerce companies, reducing cost, speed of delivery and carbon footprint.

This event is from 17.00 pm til 20.00 pm. There will be food and drinks.

Special Indian Summer Price: go for 4 workshops, pay only 2!