Laden Evenementen

Loyalty is een steeds belangrijker onderwerp aan het worden. Dus niet alleen maar meer de vraag: Hoe krijgen we nieuwe klanten? Maar vaker ook: Hoe behouden we onze (reeds bestaande) klanten? Hoe houden we ze tevreden? Hoe kunnen we de optimale klantwaarde behalen? Tijdens deze thema avond gaan we een aantal sprekers horen over loyalty, hoe ze aankijken tegen het onderwerp, een theorie inslag en mooie klant cases.  We zullen proberen loyalty te belichten vanuit de theorie en de praktijk.

Tijdens ons event over loyalty welke gehouden wordt op 10 oktober bij Oxyma, hoofdsponsor van DeMeter, te Rotterdam krijg je de mogelijkheid om te luisteren naar 4 sprekers die hun eigen expertise en ervaringen zullen delen.

Nu inschrijven

 

De sprekers uitgelicht:


Robin en Paul Maijers, Founders bij Boxplosive

Boxplosive is de ‘spin-in-het-web’ op het gebied van (digitale) 1-op-1 promotie en loyalty en verbindt consumenten, retail en Fast Moving Consumer Goods (FMCG’s). Boxplosive  biedt een oplossing die helpt de loyaliteit van shoppers te vergroten en store traffic en besteding te verhogen..

Op dit moment maken o.a. Etos en AH to go gebruik van het Boxplosive platform voor de digitale loyaliteitsprogramma’s ‘mijn Etos’ en ‘On the go’. Tijdens de presentatie gaan Robin en Paul uitgebreider in op de werking van de AH to go app. Een van de toepassingen is dat klanten per dag meerdere deals krijgen die aansluiten op het tijdstip van de dag. Bijvoorbeeld de ‘evening deal’ vanaf 17.00 uur.  De deal kan geactiveerd en verzilverd worden door de dealkaart in de app naar beneden te slepen en de klantkaart te scannen bij het afrekenen.


Rik Luttmer, Loyalty Director bij Dunck & Christian de Boer, Teamleider Marketing bij FNV

Dunck is een ware autoriteit als het gaat om klantloyaliteit en is initiatiefnemer van het kennisplatform LoyaltyFacts. Samen met FNV, de grootste vakbond van Nederland, ontwikkelden zij voor ruim 1 miljoen leden het voordeelprogramma Ledenvoordeel FNV. Hierin genieten leden op structurele basis van exclusieve voordelen bij aansprekende merken. Het programma is in 10 jaar tijd tegen minimale kosten uitgegroeid tot een hoog gewaardeerde dienst van FNV. Maar hoe ontwikkel je zo’n robuust programma dat bijdraagt aan de loyaliteit van leden waarin je tegelijkertijd loyaal blijft aan je eigen merkwaarden? En hoe zorg je ervoor dat zowel 1 miljoen leden als de vakbond zelf als alle voordeelpartners zich winnaar voelen? Samen met FNV deelt Dunck haar best practices en must knows voor iedere loyaltymarketeer.


Leon Molenkamp, Consultant bij Oxyma

De maatschappij verandert sneller dan ooit tevoren, nieuwe technologieën en start-ups veranderen de wijze waarop we werken en zakendoen. Om klanten te binden en vast te houden is er tegenwoordig meer nodig dan alleen een product of dienst van goede kwaliteit. Organisaties worden gedwongen zich te focussen op het realiseren van maximale waarde voor de klant. Een loyaliteitsprogramma is een vehikel dat kan helpen om hogere klantwaarde te realiseren, als het programma maar goed is uitgedacht en geïmplementeerd.

In het afgelopen jaar heeft Oxyma een blauwdruk ontwikkeld voor toekomstbestendige en potentieel succesvolle loyaliteitsprogramma’s. De uitkomsten? Die delen we graag op 10 oktober met je!


David van Damme, regional head: wiGroup Netherlands

 

wiGroup is een internationale speler actief binnen retail, bankieren & betalingen en mobiele netwerken. Het bedrijf werkt veel samen met merken en bureaus.  Met ervaring in FMCG en mobiele transacties gaat David inzichten en casussen delen over mobiele loyalty platforms in retail, horeca en bankieren. Tijdens de presentatie word je uitgenodigd om je eigen inzichten te delen en bespreekt hij de beschikbare waarde en mechanismes om consumenten van vandaag te overtuigen bij je te blijven.

 

 

Daarmee is de line-up bekend! We zien je graag op 10 oktober, bij Oxyma te Rotterdam, voor dit event.

Nu inschrijven

 


Kent u iemand of wilt u zelf graag bijdragen aan een event? Neem dan contact op met met ons.