Laden Evenementen

Een nieuwe trend wordt veel besproken: de zichtbare verschuiving naar print. Na een duidelijke focus op online marketingteksten, is het ook weer tijd voor teksten op papier. Hiermee wek je de aandacht en interesse van de lezer. Nu DM steeds minder wordt gebruikt, valt het nu veel meer op als je het toch inzet. Maar zien we deze verschuivingen ook op andere marketingterreinen ontstaan?

Een ding is zeker, marketeers blijven altijd op zoek naar een dusdanige mix van traditionele en online marketingkanalen, zodat ze opvallen bij hun doelgroep en ze kunnen informeren en/of bewegen. Vanuit DeMeter dus alle reden om hier eens bij stil te staan en uit de branche te vernemen of zij deze trend ook zien. Tijdens dit event hoor je hoe de nieuwste inzet van traditionele en online marketing elkaar kunnen aanvullen en versterken.

 


Isabel Danser - SpottaIsabel Danser – Marktmanager Spotta

Spotta bereikt met haar aanbiedingsplatform wekelijks 12 miljoen consumenten. Dit doet Spotta met hun Folderpakket, het persoonlijke Folderkiezerpakket en online platform. In haar rol als marktmanager schudt Isabel de markt wakker met vernieuwend onderzoek, interessante cases en contentcampagnes. Zij laat de markt zien dat de folder voor zowel retailers, e-tailers, fabrikanten en dienstverleners een effectief medium is binnen de mediamix . Tijdens de sessie neemt zij je mee in de bewezen kracht van de folder.

 


Ingrid TerpstraIngrid Terpstra – Segment Marketeer Robeco Retail

Ingrid is een marketeer die met haar kennis van Database Marketing, E-commerce, Business Development en CRM weet wat voor Robeco het beste werkt. Haar diepgaande ervaring in e-mailmarketing en betrokkenheid bij DDMA hebben bijgedragen aan een professionele opleiding.

 

 

 


Emiel de JagerEmiel de Jager – Marketingmanager Impress

Als marketingmanager bij Impress – 4DMS heeft Emiel van dichtbij de transitie van print naar digitaal meegemaakt. Dat heeft de dienstverlening en dus ook het karakter van de organisatie sterk doen veranderen. Toch krijgt hij de laatste tijd de vraag om juist ‘ouderwetse’ DM’s te gebruiken in marketingcommunicatie van compleet digitaal gerichte klanten.

 

Leonard Blommendaal – Founder Shopping Minds

Samen met DMP-platform Shopping Minds heeft Impress – 4DMS onlangs een uiterst succesvolle DM-campagne voor Weekendjeweg.nl opgezet, waarin er fact-based resulaten zijn behaald die enkel online nooit gehaald hadden kunnen worden. Welke plek heeft DM in de toekomstige marketingmix?

 

 

[wbcr_php_snippet id=”27069″]

Nu inschrijven