Laden Evenementen

Het privacyrecht is onder meer vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Hierin staat dat een organisatie persoonlijke zaken alleen onder bepaalde voorwaarden mag verwerken….helder!
Het hoe en wat is echter een grijs gebied en voor dat je het in de gaten hebt gaat je organisatie in de fout. Hoe houd jij als marketeer grip op deze materie.


profielfoto_angelikaAngelika Klidas – Chief BI Officer at MagnaVersum BI Services

Angelika heeft ruime ervaring in het vertalen van data naar bruikbare informatie voor de organisatie. Ze kijkt vooral naar het grote plaatje. Haar focus is inspirerend. En als docente op de Hogeschool van Amsterdam draagt zij graag kennis over waar het gaat over Business Intelligence. Zij neemt ons enthousiast en energiek mee in de vraag wat we allemaal met data kunnen en zouden kunnen en waar de grenzen van privacy soms geraakt worden.


profielfoto_jittyJitty van Doodewaerd – compliance auditor bij DMCC

Jitty eats privacy for breakfast. Ze maakt als geen ander de vertaalslag van wetgeving naar de praktijk van de dagelijkse operatie. Ooit begonnen bij de DDMA als privacy officer en heeft al vaker aan marketeers uitgelegd waarop te letten inzake privacy en data. Hoe zorg je ervoor dat je organisatie/collega’s er bewust van zijn van hetgeen mag, kan en moet rondom privacy?


profielfoto_Joost

Joost Mosselman – DVAN – advocatuur en notariaat
Met kennis over wet, praktijk en hoe je het moet aanpakken als je in de gevarenzone bent beland als marketeer/ organisatie. Joost is advocaat sinds 2006,  en gespecialiseerd in Privacy en ICT-recht. Bij een breed scala aan klanten werkt hij aan de meest uiteenlopende zaken op gebied van privacy, de invoering van de meldplicht datalekken, software implementatie en de (auteursrechtelijke) bescherming van software, outsourcing en e-commerce.  Als geen ander weet hij hoe groot de kans op reputatieschade is, en hoe hoog de boetes kunnen zijn.


profielfoto_MariskaMariska van Bohemen – DIME -Data is me

Mariska pakt het anders aan en onderneemt door van je data geld te maken. Zij geeft daarmee een andere kijk op hoe je met je gegevens om kan gaan en ook hoe er als onderneming gebruik van te maken is. Haar bedrijf “Dime” staat voor eerlijke data, oftewel het op een ethisch verantwoorde manier verkrijgen en verhandelen van persoonlijke data.


Deze avond zijn we te gast bij RAM Infotechnology. RAM Infotechnology levert werkplekken, end user support en hostingdiensten aan Nederlandse klanten. RAM heeft een eigen cloudplatform (eCumulus), een ecosysteem waarmee het bedrijf inspeelt op behoeften van klanten specifiek in de sectoren zorg, overheid, financiële en zakelijke dienstverlening. Het bedrijf is gespecialiseerd in hosting van missie-kritische applicaties waar datasecurity een grote rol speelt – denk aan SaaS-oplossingen voor zorgorganisaties of Payment Card Industry (PCI-DSS) gecertificeerde diensten.

Nu inschrijven


 


Kent u iemand of wilt u zelf graag bijdragen aan een event? Neem dan contact op met met ons.