Laden Evenementen

Start-ups zijn hot…

In veel verschillende soorten en maten schieten Start-ups uit de grond. Tijdens het seminar “Start-ups with FIRE” op 17 mei hebben wij KPN en een aantal interessante Start-ups uitgenodigd om te komen spreken. Tijdens deze avond zullen zij spreken over waar Start-ups tegen aan lopen, hoe ze marketing bedrijven en wat “growth hacking” precies is. Dus: Wat kan jij als marketeer van de toekomst leren van deze Start-ups? Schrijf je daarom nu in voor deze inspirerende avond via de onderstaande knop!

Tijdens deze avond sessie hebben we 4 interessante sprekers uitgenodigd:

 

Daan_Kleijnen Daan Kleijnen van KPN

Binnen KPN New Business ben ik als Search & Qualify Consultant, verantwoordelijk voor het selecteren en kwalificeren van nieuwe business kansen voor KPN. In een klein team bekijken we in hoog tempo nieuwe ideeën/producten/diensten en analyseren we of hier voor KPN kansen liggen voor de toekomst. De samenwerking met en het investeren in start- en scale ups speelt hierbij een belangrijke rol.

 

yvette_van_aarleYvette van Aarle van Better stories

Yvette van Aarle is strategisch marketeer, ondernemer en sinds 2016 partner en mede oprichter van Better Stories. Better Stories helpt organisaties hun verhaal te vinden, vorm te geven, vertellen en verbeteren. Opdrachtgevers zijn ‘game changers’ of leiders die te maken hebben met een veranderend ‘spel’ waarin ze hun omgeving willen meenemen. De ‘Better’ staat voor de positieve manier waarop zij met een goed verhaal het verschil willen maken.

 

sophie_duindamSophie Duindam van CashOrCard

Sophie Duindam is een marketing professional met ervaring in media, internationale communicatie en startups. Bij CashOrCard is Sophie verantwoordelijk voor de marketing. De startup CashOrCard heeft een Point of Sales platform ontwikkeld voor Android en iOs tablets. Zo maak je heel eenvoudig van je tablet een kassa. Doormiddel van integraties met verschillende webshop cms platformen is CashOrCard ook gemakkelijk te integreren in bestaande webshops.

 

Stefan Tan van Dashmote

Stefan Tan is mede oprichter van Dashmote. Dashmote is opgericht met als doel het simplificeren van samenwerking, het online zoeken van afbeeldingen en helpen van creatieve processen. Doormiddel van het samenwerking met verschillende providers van stock afbeeldingen, zoals INGI image, Yay Micro en Depositphoto, geeft Dashmote toegang tot meer dan 100 million hoog kwaliteit afbeeldingen.

 

De wereld verandert en Start-ups spelen daar op in, maar hoe blijft de marketeer van een logge organisatie bij? Zij gaan tijdens deze avond vertellen over hun ervaringen, cases en de opgedane kennis.

Deelname aan het seminar op 17 mei 2016 betekent natuurlijk ook dat je kan genieten van een hapje en een drankje. We zien je dan graag op het A-Lab in Amsterdam. (www.a-lab.nl)

We hopen van harte jou en je gasten op 17 mei te kunnen begroeten.

 

Nu inschrijven