Laden Evenementen

Wie zijn die bezoekers van mijn website of de gebruikers van de app? Hoe kan je deze onlinebezoekers en de bezoekers op locatie in kaart brengen en profileren met feitelijke kenmerken als inkomen, opleiding, gezinssamenstelling etc, zodat je ook echt weet wat voor persona’s die onbekende en bekende (CRM) bezoekers zijn?

Big data en samenwerkingen tussen on- en offline databases maken het mogelijk om prospects te volgen gedurende hun online journey richting offline conversie in de winkel of bijvoorbeeld de garage. De reis van Google Search, FaceBook, E-mailmarketing via Display-advertising en de website naar de daadwerkelijke aankoop in de winkel.

Krijg tijdens de workshop met praktijkcases antwoord op vragen als:

  • Wie zijn die schijnbaar anonieme bezoekers van mijn website of de gebruikers van de app?
  • Hoe kan je deze onlinebezoekers in kaart brengen en profileren met feitelijke kenmerken als inkomen, opleiding, gezinssamenstelling, vakantievoorkeur etc?
  • Hoe kan je de matchrate van je CRM-data en die onbekende bezoekers met Google, Facebook en andere platformen vergroten?
  • Hoe krijg je inzicht in de attributie van online naar offline storeconversie?
  • Hoe kan je online communicatie segmenteren (CRM ten opzichte van onbekende contacten) of zelfs profileren?
  • Hoe vind je lookalikes van je huidige CRM-base effectief online?

Programma

  • 13.00 uur: Ontvangst
  • 13.30 uur: Workshop
  • 16.00 uur: Afsluiting met borrel of ijs

Een workshop met cases van onder andere Ikwilvanmijnautoaf.nl, SonyPictures en &CMedia.

Door: Lejo Duivenvoorde

Deelnemen aan lunch is mogelijk vanaf 12.00 uur

 

Nu inschrijven


 


Kent u iemand of wilt u zelf graag bijdragen aan een event? Neem dan contact op met met ons.