Laden Evenementen

Altijd al willen weten hoe je de ideale e-mail schrijft en ontwerpt? Hoe je een customer journey maakt waar je klant op zit te wachten? Hoe je Social media echt effectief inzet? En hoe je je verhaal verkoopt, ook intern? DeMeter gaat de diepte in en legt je de kneepjes van het vak uit.

In de zomer hebben we 4 sessies waarbij je in kleine groepjes van maximaal 15 man gaat werken onder begeleiding van 1 of 2 workshop-coaches. We hebben 4 sessies voor je bedacht, ieder met zijn eigen expert(s) uit de markt, die met jou gaat werken aan jouw doelstellingen.

Het zijn hands-on sessies waar je met een hele hoop handvatten vandaan komt. Schrijf je nu in voor 1 of meerdere sessies en leer wat bij deze zomer. DeMeter-leden krijgen 40% korting op de workshops.

De Perfecte E-mailCustomer Journey MappingStorytellingSocial Media


Workshop 1: De Perfecte E-mail:

Je wilt een e-mail sturen, maar hoe maak je nou eigenlijk de ideale e-mail? Paul Kelder van TIM dialogue marketing (Copywriter) en Adam Beker van Emark (Art Director) geven je tips en helpen je jouw e-mails beoordelen.

Wat maakt een e-mail een goede mail? Hoe zorg je voor mooi én effectief?
Paul en Adam gebruiken al jaren mooie trucjes om hun communicaties beter te laten scoren en die willen ze met je delen! Kom niet met lege handen, maar neem je templates en e-mails mee die je gaat of hebt verstuurd. Aan het einde van deze 4 uur workshop heb je zelf je e-mail verbeterd.

Deze workshop is een daverend succes geweest! Je kunt je niet meer inschrijven voor deze workshop.

Workshop 2: Customer Journey Mapping:

Customer journeys je hoort er veel over, maar waarom moet je het in kaart brengen? Hoe begin je eraan en welke stappen moet je nemen?

Middels in een interactieve workshop waarbij we inzoomen op je huidige situatie en daarna samen kijken naar de toekomst, die stip op de horizon. Vanuit een customer centric approach gaan we aan de slag om zo de ultieme klant experience neer te zetten, met een positief resultaat garantie!

Kimbell Blauw, Customer Success Manager bij Emark neemt je mee op de ultieme klant contact reis ervaring en vertelt je de inside tools om jezelf tot een ware customer journey expert te ontwikkelen.

Verwacht een zeer interessante en vooral interactieve workshop, na afloop van deze workshop heb je de handvatten om zelf aan de slag te gaan en een mooi verbeterplan te maken voor de communicatie voor jouw bedrijf of product. En om de ervaring van jouw klant optimaal te maken omtrent communicatie.

Door 2 afmeldingen is deze workshop weer opengezet voor inschrijvingen.

Kosten: €109 (geen leden) €65 (leden)Nu inschrijven
Datum: vrijdag 22 juli 13.00 tot 17.00 uur (middag)
Locatie: Nieuwe Gracht 74, 2011 NJ Haarlem



Workshop 3: Storytelling:

Je wilt doorgroeien, meer uit jezelf halen, krijgt grotere projecten aangeboden. Je wordt vaker uitgedaagd een verhaal over te brengen, aan grotere teams, aan mensen die meer senior zijn dan jij.

Maar waar sta jij voor?
De workshop Storytelling geeft je inzicht in jouw eigen leiderschap. En we geven je handvaten om jouw verhaal met kracht over te brengen ‘op-de-STIP’. Aad van Vliet van BetterStories, leert je te werken met de Storyteling CANVAS© die je vervolgens zelf gemakkelijk toepast in je dagelijkse werk.

 

Kosten: €109 (geen leden) €65 (leden)
Datum: vrijdag 29 juli 13.00 tot 17.00 uur (middag)
Locatie: Safariweg 25-31, Maarssen

Nu inschrijveneen andere keer

Workshop 4: Social Media:

Wanneer zet je Social Media in? En wat zeg je dan eigenlijk op Social Media? Welke kanalen zijn het beste voor je en hoe zorg je ervoor dat het je gaat helpen i.p.v. alleen maar tijd kost. Liana van Zwieten van Eigenwijz advies gaat je tips geven hoe je een Social Media plan maakt dat echt goed in elkaar zit. Zij zal je met je kijken naar hoe je het nu inzet en hoe je dit effectiever kunt doen met een plan.

Kosten: €109 (geen leden) €65 (leden)
Datum: vrijdag 29 juli 09.00 tot 13.00 uur (ochtend)
Locatie: Safariweg 25-31, Maarssen

Nu inschrijveneen andere keer