Laden Evenementen

“People shop and learn in a whole new way compared to just a few years ago, so marketers need to adapt or risk extinction.”

Brian Halligan, CEO, Hubspot

Technologie is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Internet, the cloud, social media en mobile beheersen ons dagelijks leven. Marketing is continu aan verandering onderhevig en technologische ontwikkelingen komen in schrikbarend tempo voorbij. Facebook, Whatsapp, tablets, vormen een dominante rol in het dagelijks patroon van velen van ons en marketeers spelen hier steeds vaker goed op in. De mix van techologie en marketing maakt nieuwe, innoverende campagnes mogelijk. Technologie biedt hierbij op verschillende manieren een meerwaarde aan marketing.

Op dinsdag 2 december wordt je bijgepraat over de laatste innovaties binnen marketing technologie:

  • Hoe smelt digital samen met offline?
  • Hoe speel je als marketeer in op alle digitale ontwikkelingen?
  • En wat staat je nog te wachten in onze virtuele online wereld?

Daarnaast duiken we ook de praktijk in met een aantal voorbeeldcases waarin al deze nieuwe technologien daadwerkelijk worden toegepast.

inschrijven
Sprekers:

eduard de wilde

Eduard de Wilde – VODW Digital

Eduard heeft 20 jaar ervaring in digitale strategie- en concepten. Zijn rrefwoorden zijn: trends, digitale disruptie, innovatie, eCommerce- en omnichannel strategie. Hij is auteur van “Down to Earth, eCommerce strategie na de hype”.

Op 2 december gaat Eduard in op de digitale transformatie binnen marketing: ‘The Perfect Digital Storm’. Technologische trends hebben impact op de marketing functie. Consumenten adopteren nieuwe technologieën sneller dan bedrijven. Ze vormen virtuele netwerken die elkaar helpen, informatie delen en samenwerken. En het is niet alleen de generatie Z die de early digital adopter is: juist de oudere generaties beschikken over de budgettaire mogelijkheden nieuwe concepten te verkennen. Ben jij als marketeer al voorbereid op alle uitdagingen en kansen die deze transformatie biedt?

 

raimo van der kleinRaimo van der Klein – Legendary Studio

Raimo heeft meer dan 20 jaar ervaring in product ontwikkeling. Hij is co-founder van de mobiele app Layar. Momenteel ondersteunt hij vanuit Legendary Studio creatieve teams met de ontwikkeling en naar de markt brengen van innovatieve producten. Hij heeft een sterke visie ontwikkeld op gebied van technologie, ondernemerschap en innovatie.

Raimo presenteert tijdens Marketing Technologie & Innovatie over de toekomst van marketing. Hoe smelt de virtuele(online) wereld langzaam samen met de fysieke(offline) wereld en welke effecten gaat dat gaat hebben op marketing. Raimo gaat in op de innovaties voor mobiel, wearables, sensors, Internet of Things en Artificial Intelligence.

 

Remco Bron 2Remco Bron – InBeacon

Remco is voorloper op het gebied van internet en mobiele innovaties in de afgelopen 15 jaar. Hij is mede-oprichter van inBeacon, het iBeacon platform in Nederland. inBeacon levert proximity marketing en customer intelligence oplossingen voor iBeacon technologie met name voor de retail, services en hospitality industrie.

Iedereen lijkt er ineens over te praten: iBeacon. Maar wat is iBeacon nu eigenlijk, waarom wordt de technologie revolutionair genoemd en wat kan je er precies wel en niet mee doen? Remco Bron laat aan de hand van inspirerende voorbeelden zien hoe iBeacon in de praktijk kan worden toegepast en welke voordelen dit met zich meebrengt voor zowel de klanten als bedrijven.

Houdt deze pagina in de gaten voor meer informatie over het programma en de sprekers!

Het programma start om 19.00 uur. Inloop en registratie vanaf 18.00 uur, voor een broodmaaltijd met o.a. soep en kroket is gezorgd.

inschrijven

 

 

Je kunt je tot 3 werkdagen voor de bijeenkomst afmelden. Gebruik hiervoor de link op de inschrijfpagina of in de mail die je na inschrijving ontving. DeMeter brengt hiervoor € 25,- annuleringskosten in rekening. Wij maken geen uitzonderingen naar annuleringsargument. Als je afmelding niet vóór die 3 werkdagen ontvangen is, beschouwen wij je inschrijving als definitief. Je kunt je wel laten vervangen door een collega. Hij of zij dient zich aan te melden via de inschrijfpagina.