We Love Email Marketing
10 februari, 2015 @ 18:00 - 22:00
| FreeWe Love Marketing! Op 10 februari in het bijzonder alle zaken die spelen rondom het vak Email Marketing. De tweede dinsdag in februari organiseert DeMeter de eerste thema-avond van 2015, met als kickoff alles wat je moet weten over e-mail marketing.
Traditiegetrouw vindt deze interessante avond plaats in het inspirationele kantoor van 2organize, hoofdsponsor van DeMeter.
Een diepte-interview tussen de oud Dialogue Marketing Talent of the Year 2014 Yori Högemann (Close Alert) en het nieuwe talent van 2015 Annefloor Samsom (UPC) is onderdeel van het programma. Ook zal Jordie van Rijn, één van de top 50 marketing influencers ter wereld vertellen over de Gamification van Email Marketing. Ook hebben we Babette Savelkouls toegevoegd aan de line up, zij gaat verder in op de personalisatie bij bol.com. Tot slot hebben we een internationale spreker weten te strikken, Barbara Kummer van Phonak vertelt over de internationale strategie voor hun lead generation campagne waar e-marketing als onderdeel van hun omni-channel strategie wordt ingezet.
“Hearing like me”, een internationale lead generation campagne
Barbara Kummer, Manager Marketing Excellence van Phonak Hearing Systems is één van de sprekers op de thema avond bij Oxyma. Zij zal uit de doeken doen waarom deze Global Player zich naast een B2B strategie nu ook omni-channel op eindklanten gaat richten. Een echte internationale lead generation case waar naast website design ook ruimte en aandacht is voor e-mail marketing strategie, in een markt die alleen maar groter wordt.
Hoe gaat bol.com nu verder met “Let’s get personal”.
Babette Savelkouls – CRM Marketeer bol.com
Babette werkt sinds 2011 bij bol.com als online marketeer en heeft onder andere ervaring opgedaan bij Tele2 en Blokker. Als Customer Relationship Management Marketeer is Babette bezig om de communicatie met de klant nóg persoonlijker te maken. Ingaan op zaken die juist die ene klant interesseert. Maar deze communicatie ook voorzien van ‘verborgen pareltjes’: nieuwsfeiten of producten die hen inspireren. We zetten daarmee de klant nóg meer centraal.
Op de Email Summit van vorig jaar sprak Babette over “Let’s get personal”, nu zal ze op deze DeMeter Email sessie ingaan op wat er sindsdien allemaal is gebeurd, waar is bol.com nu allemaal mee bezig en wat kunnen we er van leren.
Interview Young Dialogue Talent 2014 en 2015
Yori Högemann – Founder Close Alert
Yori Högemann is oprichter van Close Alert, en heeft in 2014 de Dialogue Talent Award gewonnen. De vakjury gaf in 2014 aan dat Yori de Award gewonnen heeft omdat hij een nieuwe generatie dialoog marketeers belichaamt voor wie datatechnologie en marketing één zijn geworden. Hij is een jonge en vastberaden ondernemer die in de korte tijd dat hij werkt al veel heeft gerealiseerd. Yori heeft gerealiseerd dat een effectief feedback instrument aan de voorkant eenvoudig in het gebruik is, terwijl dit aan de achterkant resulteert in data die adverteerders waardevolle inzichten geven en kansen om snel te anticiperen.
Annefloor Samsom – Segment Marketeer UPC
Annefloor Samsom is Segment Manager en Social Media Advisor a.i. bij UPC Nederland. Zij heeft de Dialogue Talent Award voor 2015 gewonnen, omdat de vakjury in haar een jonge professional ziet die, in een organisatie waar velen geloven in het eigen kanaal, de waarde van een klantgerichte multichannel aanpak bewijst.
Duo presentatie “De Gamification in E-mail Marketing”
Jordie van Rijn – Email Monday & Ernst Muller – Bakker Hillegom
Jordie van Rijn is onafhankelijk e-mail marketing en eCRM consultant. In 2014 werd uitgeroepen tot één van de top 50 marketing influencers ter wereld op zijn vakgebied en oprichter van Email Vendor Selection een kennisplatform voor email marketing marketing software & leveranciers selectie.
Ernst Muller heeft ruim 15 jaar hands-on ervaring als online marketing bij verschillende organisaties. Hij is nu verantwoordelijk voor het e-mailprogramma Bakker, de grootste Europese B2C tuinspecialist, actief in 20 Europese landen.
Ernst en Jordie kunnen gepassioneerd vertellen over het optimaliseren van e-mail, e-mail marketingtools en complete campagnes. Hierbij ligt de focus altijd op het optimaliseren van respons en omzet, gecombineerd met een down-to-earth, no-nonsense aanpak.
Samen zullen zij ingaan op de Gamification van E-mail Marketing door middel van games en spel elementen.
——————————————————————-
Het programma start om 19.00 uur. Inloop en registratie vanaf 18.00 uur, voor een avondmaaltijd met o.a. broodjes en andere hapjes is gezorgd.
Je kunt je tot 3 werkdagen voor de bijeenkomst afmelden. Gebruik hiervoor de link op de inschrijfpagina of in de mail die je na inschrijving ontving. DeMeter brengt hiervoor € 25,- annuleringskosten in rekening. Wij maken geen uitzonderingen naar annuleringsargument. Als je afmelding niet vóór die 3 werkdagen ontvangen is, beschouwen wij je inschrijving als definitief. Je kunt je wel laten vervangen door een collega. Hij of zij dient zich aan te melden via de inschrijfpagina.