Laden Evenementen

Hoe kan innovatie in techniek leiden tot slimmere marketing? Op 24 november laten we zien hoe onze sprekers tot slimmere en efficiëntere marketing zijn gekomen door gebruik te maken van marketing technology, behavioral targetting of innovatief datagebruik. Daarbij kun je ook denken aan marketing automation en het toepassen van opmerkelijke data analyses.

Als marketeer kun je slimmer je kennis inzetten om de organisatie te verbeteren. Techniek is een onderdeel om te komen tot slimme marketing. Welke technieken zijn er? Wat is hot or not? En wat is relevant voor jou als marketeer? Hoe kun je met een vaak dalend marketing budget dit slimmer besteden, om tot dezelfde of liefst betere resultaten te komen? Dat hoor je bij We Love Marketing op dinsdag 24 november. Deze avond zijn we te gast bij Ricoh in Den Bosch.

inschrijven

Sprekers

jan hendrikJan Hendrik Fleury, Associate Partner bij Appy Things twitter @JHF

Weet je hoe het mogelijk is dat bedrijven als Booking.com, BOL.com, Netflix, Uber zo snel zijn gegroeid zonder eigen assets? Hoe innovatieve airlines er voor zorgen dat de je als consument van oriëntatie tot vervoer naar de luchthaven en daarna op Schiphol tot en met je hotel kan worden begeleid? Dat is omdat ze hun data en slim, snel en veilig weten te combineren met die van derden en vertalen naar 1 user experience. Als marketeer moet je weten waarom dit mogelijk is: met API management. Als je dit weet dan kan je de customer journey verbeteren, klanttevredenheid vergroten, kosten besparen en nieuwe businessmodellen realiseren. Jan Hendrik laat diverse use cases zien die je als marketeer inspireren om ‘interconnected’ te worden en vol vertrouwen digitaal te transformeren.

rene bulthuisRene Bulthuis, CMO bij Relay42

Na ecommerce en online marketing ervaring te hebben opgedaan bij CapGemini, KLM en Netsociety, is Rene sinds 2012 commercieel verantwoordelijk bij Relay42. Relay42 is een snelgroeiende tech start-up en werkt voor bedrijven als KLM, BMW, Nuon, Ziggo, etc. Het faciliteert organisaties om real-time persoonlijk te communiceren in alle customer touchpoints en op meerdere devices. Tijdens #wlmt15 presenteert Rene zijn visie op de toekomst van digitale marketing. Hij laat voorbeelden zien hoe klanten van Relay42 (marketing) technologie inzetten om persoonlijk te communiceren over meerdere kanalen heen. Hoe maak je een concreet begin? Hoe bouw je dit uit en wat is daar voor nodig? Wat doen andere adverteerders op dit vlak?

Mathijs BouwmanMathijs Bouwman, Hoofd Marketing & Communicatie bij De Doelen
twitter@mathijsbouwman

Mathijs Bouwman is hoofd marketing van concertgebouw de Doelen in Rotterdam. In de Doelen vormt de strategische focus op klantgerichtheid de belangrijkste pijler onder zijn werk. Mathijs ziet de verdere ontwikkeling daarvan vooral voortkomen uit een nog grotere inzet van data en digitalisering. Sinds medio 2015 combineert hij zijn werk bij de Doelen daarom met een rol bij Peppered, de makers van het online marketingplatform voor de culturele sector. In een samenwerking tussen Peppered, diverse universiteiten en kennisinstellingen zoals MIcompany, bouwt hij op die manier mee aan de uitbreiding van de mogelijkheden die er voor theaters, concertgebouwen en vele andere soorten venues liggen op het gebied van data driven marketing automation.

yorgosYorgos Mersinis, Co Partner bij AdReport

AdReport is de eerste dienst die continue online-advertenties trackt en organiseert. Yorgos Mersinis legt uit hoe AdReport 24/7 Nederlandse websites op reclame-uitingen, displaybanners, prerolls (ook van YouTube), skins, etc. scant en organiseert. En hoe het campagne managers veel overzicht geeft door uitingen onder andere per adverteerder, campagne, product, categorie en subcategorie en per website te tonen.

Yorgos laat zien hoe uitgevers direct inzicht krijgen in alle lopende campagnes op concurrerende websites waardoor zij reclame-inkomsten kunnen maximaliseren. Ook adverteerders en mediabureaus helpt hij met een overzicht in eigen advertenties en die van de concurrent. Door middel van een overzicht met startdatum, boodschap en weblocatie, én de mogelijkheid de uitingen te downloaden.

inschrijven

Twitter #wlmt15

Agenda:

18:00: Ontvangst met avondmaaltijd

19:00: Kick off en presentaties

20:00: Pauze met drankje

20:15: Vervolg presentaties

21:30: Netwerkborrel met drankjes en bittergarnituur