Laden Evenementen

Het jaar voor mobile marketing is aangebroken, nu voor echie deze keer. Hoe gaat de marketeer om met het mobiele kanaal, welke campagnes zet hij in en hoe performen deze campagnes nou precies in zijn omni-channel strategie. Kortom een avond om niet te missen, want mobile lijkt nu eindelijk een vast onderdeel van de customer journey van de klant.

 

Tijdens We Love Mobile Marketing #wlmm15 zijn we te gast bij NU.nl/Sanoma in Hoofddorp. Zij verzorgen ook de keynote deze avond, met Chef Tech en gadgetkenner Colin van Hoek.


 

Sprekers

colin van hoek

Colin van Hoek – Chef Tech, NU.nl    twitter @colinvanhoek

Colin is bij NU.nl onder meer verantwoordelijk voor de rubrieken en deelgebieden Tech, Regio, Video en Social en werkte daarvoor jaren als techredacteur bij NU.nl. Hij heeft NU.nl uit zien groeien van een 9-tot-5-website naar een 24-uurs-app. Zelf testte hij jaren de nieuwste smartphones en mobiele technologieën en gebruikt hij zijn eigen telefoon bijna constant.

NU.nl, de grootste nieuwswebsite van Nederland, innoveert elke dag en maakt zichzelf daarmee elke dag een stukje relevanter. Veel van de innovaties zijn direct gekoppeld aan de beleving van de content. Colin zal meer vertellen de rol van mobile en de ontwikkeligen die vanuit de mobile first gedachte zijn voortgekomen. Hoe blijf je relevant als je dagelijks meer dan 2.7 miljoen gebruikers weet te bereiken? Dat kan met de inzet van mobile.

Adriaan van EsAdriaan van Es – Retail Marketing, Shell

Adriaan is 3 jaar geleden afgestudeerd aan de Erasmus Universiteit in Bedrijfskunde en Rechten, en werkt momenteel in het Retail Marketing Team van Shell voor West Europa. De Mobile Motorist App van Shell is globaal uitgerold en per regio aangepast. Met de App wil Shell de klantervaring op tankstations verrijken. In zijn presentatie richt Adriaan zich op de uitdagingen die voor een bedrijf als Shell (Retail) liggen op het gebied van Social Marketing en de samenwerking tussen een grote multinational en de kleinere ICT bedrijven.

 

RobertLeefmansRobert Leefmans – CEO Notificare twitter @robertlive

Het mobiele marketing platform slaat een brug tussen de virtuele en fysieke wereld. Daarvoor maakt het gebruik van smartphones, geolocation en iBeacons. Deze technologiën worden ingezet om marketeers meer inzichten te geven en mogelijkheden te bieden om op de juiste moment of de juiste plaatsen met hun doelgroep in contact te komen. Momenteel kan Notificare bedrijven als Samsung, het Rode Kruis, het centrum van Rotterdam en Hema tot zijn clientele rekenen en volgens het bedrijf is de groei er nog lang niet uit.

 

marceldijkgraafMarcel Dijkgraaf – Oprichter en eigenaar van Mobile Water  twitter @marceldijkgraaf

Mobile Water inspireert marketeers en wordt geïnspireerd door marketeers over de inzet van het mobiele kanaal in hedendaagse marketing. Door hun jarenlange ervaring in de mobiele sector kunnen ze eenvoudig mobile marketing integreren zonder ingrijpende, technische aanpassingen en zonder grote financiële investeringen. Hun activiteiten;  volledig verzorgen van het mobiele kanaal in de dagelijkse marketing activiteiten, met name het inrichten van landingspagina’s  en het versturen van sms- en push notification campagnes en het borgen van de kwaliteit in het proces. Naast techniek leveren zij gratis (omdat het leuk is) expertise bij de ontwikkeling en het inzetten van mobiele campagnes.

inschrijven

 

 

Deze avond zijn we te gast op het hoofdkantoor van Nu.nl/Sanoma:

Adres:
Capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp