Laden Evenementen

WeLove_SocialSocial media draait om het sociale aspect, de interactie, on- en offline communities, netwerken. De fase van alleen maar berichtjes zenden via Twitter en Facebook zijn de meeste bedrijven (gelukkig) voorbij. En social media wordt zeker niet alleen maar ingezet voor klantenservice. What’s next? Dat laten we zien op dinsdag 29 september tijdens We Love Social Marketing:
· Hoe activeer je je interne netwerk (je medewerkers) om je externe netwerk (je klanten, volgers, fans) te bereiken?
· Welke communities kun je inzetten, en hoe doe je dat?
· Hoe ga ik de dialoog aan met klanten/prospects/ fans via social media?

inschrijven

 

 

Sprekers

Annick Oosterlee Annick OosterleeCommunity Manager, Schiphol Real Estate twitter@annickoosterlee

Schiphol is net een stad. Een plek waar ruim 500 bedrijven gevestigd zijn en meer dan 65.000 mensen werken. Hoe kun je deze mensen en bedrijven verbinden waardoor ze nog meer profijt van hun werkomgeving hebben? Het antwoord is SPOT, de Schiphol Community. Annick is sinds 2014 community manager op Schiphol en heeft de mooie uitdaging om de mensen die in het Schipholgebied werken met elkaar te verbinden, zowel online als offline.  Ze is vanaf dag 1 betrokken bij de Schiphol Community en zal spreken over de uitdagingen die het bouwen van een online community op een specifieke offline locatie met zich meebrengt.

denis-doeland-bw

Denis DoelandAdviseur op het gebied van Intellectueel Eigendom, Social Media en Internet Strategie
twitter@denisdoeland

Denis helpt merken, bedrijven en organisaties om de mechanismes van het internet en social media zodanig toe te passen dat de kanalen financiële waarde toevoegen en voldoen aan de nieuwe verwachtingen van fans, klanten, medewerkers en andere betrokkenen. Hij werkte bijna 18 jaar bij ID&T en is tegenwoordig adviseur bij bedrijven op het gebied van Intellectueel Eigendom, Business Intelligence, Social Media en Internet Strategie. Denis is blogger voor o.a. Fast Moving Targets, Emerce, en Doeland’s Digitale Wereld. Een kijkje nemen op het blog van Denis? Dat kan hier. Of download alvast zijn boek Van Analoog Naar Digitaal.

Tijdens We Love Social Marketing gaat Denis in op de verschillende systemen, externe netwerken en communities waar bedrijven mee te maken hebben. Hoe laat je die verbinding met elkaar maken? Wat is de context waarmee je de communicatie en content voor die communities kunt afstemmen?

ruud huigslootRuud Huigsloot Customer Contact Innovation Manager, T-Mobile  twitter@ruudhuigsloot

Ruud is een innovatieve ondernemer binnen T-Mobile, die alle medewerkers van T-Mobile tot CEO heeft gemaakt dmv de CEO app. Hiermee heeft hij een sterke interne community opgezet waarbij de medewerkers als ambassadeurs voor het merk zich inzetten om nieuwe fans voor T-Mobile te creeren. Ruud heeft een passie voor social, co-creatie en crowdservice, en de impact die dit heeft op de relatie tussen bedrijf en klant. Ruud heeft niet stilgezeten na de introductie van de CEO app, en vertelt wat zijn volgende stappen zijn in interne en externe communities en social media voor T-Mobile. Wil je meer weten over Ruud, bekijk dan zijn blog op www.ruudhuigsloot.nl

Joey LaiJoey Lai Social Media Manager KPN   twitter@jjoeylai

Komend vanuit het dochtermerk Hi brengt Joey kennis van de jongerendoelgroep naar KPN. Hier ontwikkelt ze doelgroep specifieke online interacties en campagnes waaronder het nieuwe platform KPN Music State. Tot voorkort was ze Social Media Manager van Hi waar ze campagnes ontwikkelde zoals BYEBYE Hi waarbij het merk via videoresponses in dialoog ging met de klant.

Samen met Roderick Cremers van Fresh Bridge presenteert zij de Bye Bye Hi case. In maart 2015 nam Nederland afscheid van Hi en werd Hi KPN. In deze presentatie leggen ze uit hoe ze deze boodschap goed hebben laten landen bij een doelgroep die primair via Sociale Media communiceren.

Roderick CremersRoderick Cremerseigenaar, Fresh Bridge   twitter@cremers

Roderick Cremers is oprichter van Fresh Bridge. Fresh Bridge is een Social Media agency en helpt haar klanten bij het opzetten van de strategie, content creatie en zorgt voor gerichte advertising en voor activitaties met grote en kleine platforms.

 

Locatie:
T-Mobile
Waldorpstraat 60
Den Haag

T-Mobile is uitstekend bereikbaar met het Openbaar Vervoer, met station Den Haag Holland Spoor op een steenworp afstand. Kom je toch liever met de auto, dan kun je deze (betaald) onder het pand parkeren in parkeergarage Q-Park Laakhaven, of een paar honderd meter verder bij Megastores (ook betaald)

inschrijven