Mathijs Dordregter opent de avond ‘Expertsessies’. Een andere opzet dan we voorheen gewend waren bij DeMeter. Dit keer hebben we experts die bereid zijn hun kennis in korte sessies 1-op-1 te delen. Als extra hebben we ook een inspirerende presentatie van de FountainHeads.

The 3 minute Pitch

Dan eerst maar eens de experts voorstellen… Hiervoor kreeg iedere expert exact 3 minuten het podium om aan te geven waarin zij konden helpen en wat hun tot expert maakt.

  • JEFFREY VAN SANTEN VAN 100%EMAIL
  • DOMINIQUE DE GROOT VAN DITMEIJERS’
  • MARK BONENKAMP VAN VOGELAAR
  • IOWAH MUNTERS VAN ISTANDOUT
  • MENT KUIPER VAN DE MARKETING COACH
  • DAVID VAN DAMME VAN WIGROUP
  • RAYMOND ROS VAN EDM
  • JOS WESTERKAMP VAN TWNKLS
  • RIK LUTTMER VAN DUNCK LOYALTY MARKETING
  • ERIK HENSEL VAN LIFEHUNTERS

…dat is dus op de kop af 30 minuten volgens de bel van Mathijs. En na de huishoudelijke mededelingen begonnen de 10 minutensessies waarin een aantal meegenomen cases met de experts zijn besproken.

De Fountainheads: You snooze, you loose

9 minuten ‘snoozen’ voor het opstaan is als het leven eventjes uitstellen. Maar is dit uitstelgedrag wel zo verstandig? De wereld verandert snel en als marketeer heb je hiermee te maken, moet je bijblijven in je vak en met wat er in de wereld gebeurt. Sterker nog, zorg ervoor dat je het morgen anders doet dan vandaag.

De presentatie van Wim en Jan-Henk roept ondernemende mensen op het morgen anders te doen. Hun energieke presentatie had als kern; blijf je ontwikkelen, innoveer en groei, zowel persoonlijk als zakelijk.

Benieuwd geworden? Bekijk dan hier de presentatie van The Fauntainheads.

Bedankt EDM voor de gastvrijheid. En natuurlijk ook onze experts voor het delen van hun kennis en ervaringen. Al met al weer een zeer geslaagde avond!

Blog geschreven door: Richard Aertssen


De foto’s