In mei 2022 is, tijdens een zeilweekend naar de Marker wadden, een case uitgewerkt voor Natuurmonumenten. Centraal stond de vraag: “Hoe kan Natuurmonumenten beter in contact komen met bezoekers van de Marker Wadden?”
Gezamenlijk aan de slag gaan met een klantcase vormt een belangrijk onderdeel van een DeMeter-evenement. Onder professionele begeleiding van Anja Neubauer wordt, in de 2 dagen op het schip, het creatieve proces in goede banen geleid. Op onze 2e dag staan in de ochtend de presentaties met de groepsgewijze uitgewerkte case-oplossingen op het programma. Op het zonnige achterdek kwam de ene na de andere denkrichting en invulling daarvan naar voren.
De korte groepspresentaties zijn opgenomen op video, gemonteerd in een mooie presentatie en aan ons contactpersoon bij Natuurmonumenten overhandigd. Natuurmonumenten heeft hiermee veel mooi creatieve ideeën aangereikt gekregen om het natuurreservaat de Marker Wadden in goede balans tussen natuur en recreatie te exploiteren.
Natuurlijk zijn alle deelnemers van dit weekend benieuwd welke keuzes Natuurmonumenten hieruit maakt. Daar horen we de komende maanden meer over.
Nog meer cases die we hebben gedaan…
Social Hippo
In een weekend Antwerpen was het thema Marketing Over [...]
Brouwerij TX
Op dag twee in het Texel-weekend kwam de case voor [...]
Mantje Lifestylestores
Mantje is al jaren een begrip op Texel en [...]
Natuurmonumenten
In mei 2022 is, tijdens een zeilweekend naar de Marker [...]